Třicet tisíc dílů. Z tolika součástek se v průměru skládá osobní auto. Sestavení jednoho vozu přitom nezabere výrobci ani den. Mladoboleslavská fabrika, kde pomáhá řídit procesy kolem dvou tisíc robotů, trochu připomíná sci-fi. Současně naznačuje, jak bude vypadat digitální plánování v Česku za dvacet let.
Škoda Auto je v ČR leadrem v oblasti digitalizace. Klíčovým řečníkem, který může být pro účastníky letošní Indrustry stage obrovskou inspirací. Pouze na ní však FENOMÉN nestaví. Co nabídne zlínská konference účastníkům letos? Celou řadu dalších konkrétních zkušeností i malý návod na to, jak si vytvořit v oblasti digitální transformace alespoň malý náskok před ostatními.
„Bavit se budeme o konkrétních problémech, které se návštěvníků dotýkají. Podíváme se na digitalizaci z různých úhlů pohledu. Odpovíme lidem na otázky, kvůli kterým na FENOMÉN přišli,“ říká garant Industry stage Radek Navrátil. V roli moderátora přivítá 24. března ve Zlíně na pódiu osm hostů.
- Digitální strategie neznamená jen kus papíru, ale především taktiku. Cestu, jak transformace ve firmě úspěšně dosáhnout. Návštěvníky o tom přesvědčí šéf digitalizace mohelnického závodu společnosti SIEMENS Marián Bolebruch.
- Společně rozbijeme paradigma, že automatizace znamená pouhé nahrazení člověka robotem. Zakladatel firmy ICE Industrial Services Tomáš Vránek naznačí, jak je dobré digitalizaci vnímat a současně docílit toho, aby byla v procesu nejchytřejším řešením.
- Unikátní ukázkou toho, jak úspěšná digitalizace ve firmě funguje, bude příspěvek Michala Bernáta z HARTMANN GROUP a Martina Plajnera z Logio. Díky digitálnímu řešení se dodavateli se zákazníkem podařilo vyřešit konkrétní potíže v oddělení údržby. Tu se nyní daří řidit pomocí digitálních nástrojů. Účastníci konference se rozhodně neutopí v bezbřehých nabídkách neznámých produktů. Těšit se mohou na zkušenosti z praxe. Zmíněná účast společnosti Škoda Auto je toho důkazem.
- Jak průmyslový gigant plánuje? Michal Škvarlo z oddělení průmyslového inženýrství Škoda Auto prozradí, co všechno je třeba digitalizovat, aby plánování splnilo ve firmě to nejvyšší možné očekávání. „Ve Škodovce myslí nejen na to, co budou vyrábět, ale také jak to budou vyrábět. Plánují postupy, materiál i lidskou práci předtím, než vůbec vyrábět začnou. A pořád s těmito modely pracují a proces zdokonalují,“ přiblížil moderátor Radek Navrátil. Sám ve firmě strávil několik let.
- Obzvlášť náročné může být připravit na digitalizaci lidi. Problematika přijetí digitálních nástrojů ve fabrice a akceptace nového světa bude tématem Igora Zahrádky, ředitele B:TECH, který zahájí odpolední blok přednášek na Industry stage.
- Půlhodinu před panelovou diskusí uzavře dvojice Jan Pšeja z České zbrojovky a Jan Strnad z Autocontu. Hovořit budou o bezpečnosti firem jako takových. Co všechno zahrnuje bezpečnost v IT a jak na to šli ve Zbrojovce? Kdy a na co se vyplatí najmout externistu a jakým způsobem zapojit lidi, aby bezpečnost sami dodržovali?
Industry stage cílí na procesní i projektové inženýry, výrobní a technické specialisty a pracovníky IT. Popíše, jak zvládnout výzvy, před nimiž výrobní podniky stojí. Zajímá vás, jak si poradili s digitalizací výroby ti nejlepší? Přijďte si poslechnout, kde už to umí a kde to dělají dobře. Byznys konference FENOMÉN je určena pro 400 manažerů. Program nabídne také na Business stage, HR a Digi stage. Chybět nebude ani smart zóna s nejnovějšími vychytávkami v oblasti digitalizace. Objevte s námi Flexibilitu a její DNA. FENOMÉN je jen jeden.