Jednatel Cardbox Packaging
Vede zádveřickou firmu Cardbox Packaging, která vyrábí sofistikované kartonové obaly na potraviny. Za posledních deset let se vypracoval z vedoucího výroby až na generálního ředitele. V minulosti působil na manažerských pozicích ve firmách OBSIDIAN a AGC Fenestra. Má dlouholeté zkušenosti s vedením lidí i řízením výroby, rád pracuje s moderními metodami, ale i selským rozumem.
O čem bude mluvit?
Proti proudu
Libor Miloševský ve své přednášce představí, jak změnit pravidla hry ve složitém a z 90 % neúspěšném inovačním snažení. Ve třech krátkých příbězích odhalí, jak v době neustálých zvratů dosáhnout rovnováhy a produktivní inovace.
Příběh I. Inovace produktů: „…to neumíme vyrobit!“ Zdá se, že výroba papírové lžičky není právě byznysově zajímavý projekt, že? Ale co když vám řekneme, že i z takového zdánlivě obyčejného nápadu může vzejít zajímavý přínos?
Příběh II. Inovace procesů: Už jste slyšeli o pravidlu 40/10? Ne? Jde o poměr výkonu a zapojení lidské práce. Na Fenoménu se dozvíte, jak s tím pracují v Cardboxu.
Příběh III. Kultivace prostředí a podpora inovačního potenciálu: Přijďte si poslechnout, jak pomocí inovativních digitálních nástrojů na měření postojů odhalit skryté bariéry a jak s tím vším pracovat dál.