
Managing partner, ADvolution
V prostředí marketingu se pohybuje 15 let. Aktuálně působí v roli managing partner technologického startupu ADvolution a zároveň je členem nejužšího vedení Digital First Marketing Group. Zkušenosti sbíral také v korporátním prostředí. V pojišťovně Generali byl zodpovědný za vedení online marketingu a později i CRM a přímého prodeje. Byl také součástí top managementu agentury H1.cz. Michal ví, jak nevyhazovat peníze a přistupovat k marketingu chytře.
O čem bude mluvit?
Tradiční reklamní kampaně na digitálních steroidech
Je tu s námi desítky let. Každý ji vídá, každý ji zná. Co se ale stane, když do tradičních reklamních formátů napumpujete digitální steroidy? Získáte zcela nové možnosti, díky kterým vystřelíte efektivitu tradiční reklamy do vesmíru. O reklamní (r)evoluci vám více řeknou pánové z technologického startupu ADvolution.