
Managing partner, DFMG
Je jednou z nejviditelnějších postav české digitální scény, na níž působí od roku 1998. Deset let šéfoval internetové divizi mezinárodní sítě Ogilvy, poté založil agenturu Dark Side. Ta je dnes součástí holdingu DFMG. Stojí za projekty Cesta v datech, Zasedačka roku, Evropa v datech nebo Cesta ven. Pravidelně přednáší, publikuje. Rád cestuje a sleduje filmové novinky.
O čem bude mluvit?
Trendy digitálního marketingu 2023
Tomáš Jindříšek bude na konferenci prezentovat nejaktuálnější trendy digitálního marketingu pro B2B i B2C. Mezi ty patří například optimalizace digitálního produktu, osobní branding, digitální značka zaměstnavatele, mobilní prioritizace, interaktivní obsah, influencer marketing pro B2B a využití umělé inteligence. Na konkrétních příkladech ukáže, jak v kombinaci se značkou zaměstnavatele, osobními brandy a udržitelností získat konkurenčních výhodu v jakémkoliv oboru.