Jak vyzrát na hackery? Používat stejné metody, jaké uplatňují sami. Specialisty IT lze s trochou nadsázky přirovnat k policejním vyjednavačům. Komunikaci s agresory mají jedním slovem v malíčku. Kybernetická bezpečnost je tématem dnešní doby. A chybět nebude 24. března ani na zlínském FENOMÉNu.
Hlavním partnerem největší byznys konference svého druhu v ČR je společnost AUTOCONT. Firma s více než třicetiletou tradicí na trhu, česká jednička v oblasti poskytování komplexních IT řešení a služeb pro firemní klientelu i státní správu.
Když před rokem získala veřejný tendr za miliardy, překvapila i ty největší evropské IT hráče. Po čtyři roky zajistí AUTOCONT komplexní dodávky technologií pro datová centra padesátky evropských institucí. Patří k nim Evropský parlament či Evropská centrální banka.
„AUTOCONT je partnerem, který dává naší konferenci silný kredit pozitivně ovlivňovat rozvoj digitální transformace v České republice. Jeho řešení a služby pomáhají firmám zvládat denní i strategické úkoly pomocí nástrojů 21. století,“ uvádí Vlaďka Snášel Lukašíková, jednatelka společnosti CE-PA, která konferenci FENOMÉN třetím rokem pořádá.
Jedním z fenoménů doby se stala i počítačová kriminalita. Finanční podvody, mailové útoky i úniky citlivých dat jsou ve virtuálním prostředí na denním pořádku. Bohaté zkušenosti s nimi mají také firmy z regionu.
Česká zbrojovka hledala řešení, které by jí umožnilo co nejrychleji odhalit případné nebezpečí. Uherskobrodský výrobce zbraní zaměstnává aktuálně na 1850 lidí a prodejní síť rozšířil do více než stovky zemí celého světa. „Našli jsme řešení pro dohled nad kybernetickou bezpečností bez nároků na nové lidské zdroje,“ říká Jan Pšeja, IT manažer společnosti Česká zbrojovka.
Externí službu si před dvěma lety objednala firma u společnosti AUTOCONT. Jak se osvědčila? A co její přidanou hodnotou? Téma Pokročilý bezpečnostní dohled rozebere na FENOMÉNu Jan Pšeja společně se specialistou AUTOCONTu Janem Strnadem.
AUTOCONT je součástí skupiny KKCG Karla Komárka, největšího českého IT holdingu Aricoma. Prostřednictvím akvizic expanduje také na zahraniční trhy. Aricoma čítá více než tři tisíce zaměstnanců a její konsolidovaný obrat činí 8,5 miliardy korun.
Byznys konference FENOMÉN je určena pracovníkům IT, stejně tak managementu společnosti, specialistům marketingu a HR. Tradičně nabídne program současně na čtyřech stagích, chybět nebude ani smart zóna. O své zkušenosti se na konferenci podělí bezmála třicítka řečníků. Kapacita konference je 400 osob. Více na www.fenomen40.cz.
Generálním partnerem konference je zlínská plastikářská společnost SPUR, zlatými partnery Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně a Česká spořitelna.
Garanty a patrony jednotlivých stage jsou Digital First Marketing Group, společnost Flecto, Svaz průmyslu a dopravy ČR, Krajská hospodářská komora Zlínského kraje a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Podporovateli akce jsou Plastikářský klastr, Moravský letecký klastr, Grafton recruitment, Okresní hospodářská komora Olomouc. Mediálními partnery akce jsou Český rozhlas Zlín, Magazín Patriot, Televize TVS, KomoraPlus, T+T Technika a trh, StreamTech.TV, POSITIV Buiness & Style, Reportáže z průmyslu, Byzmag, Evolve, OneIndustry, Edumenu, Strojírenství.cz. Focuson.cz, Firemní vzdělávání, SoftLi, LSC Group.